Thursday, September 26, 2013

so good

ချစ်သူလေးရဲ့ဗိမာန်အားရောက်ရှိလာကြသော မိတ်ဆွေအပေါင်းတို့အား ကျေးဇူးတင်ရှိပါကြောင်း သည်ဆိုဒ်လေးကို မည်သည့်ရည်ရွယ်ချက်နှင့်မျှ ထူထောင်ခြင်းမဟုတ်ပါ..
Showing posts with label မြန်မာမလေးများပုံ. Show all posts

Sunday, 22 September 2013

ကဲထိုင်ကကိုကိုတွေတွက် တိုင်းရင်းသူလေးအလိုးခံချင်နေလို့ပါတဲ့မေးထဲကိုရောက်လာတဲ့အတိုင်းတင်ပေးလိုက်တယ်

နှင်းဆီတဲ.အရမ်းယားနေပြီ ငါ.ဖုန်းလေးကိုမြန်မြန်ဆက်သွယ်ပါ ယောကျားလေးများ ငါအရမ်းအလိုးခံချင်ပြီ အောက်ကသူ.ပုံပါ ငါ.ဖုန်းကိုဆက်သွယ်ရင်ပြောမယ်နော်=၀၈၇၆၁၇၄၇၁၄ =၀၈၉၄၈၃၀၆၉၀ =၀၈၅၃၈၀၆၆၈၇ ငါစပ်ပတ်ပြပေးမယ်နော်အောက်မှာကြည်. စောက်ပတ်လိုးချင်တဲ.ယောက်ကျားလေးများကျွန်မစောက်ပတ်လေးကိုလာလိုးပေးပါဖိတ်ခေါ်ပါတယ်အောက်မှာကျွန်ဓါတ်ပုံနဲ.ကျွန်မစောက်ပတ်ပုံးလေးပြပါတယ် ကျွန်မကိုဆက်သွယ်မယ်ဆိုရင် ဖုန်း=၀၈၇၆၇၂၈၂၇၄ ဖုန်း=၀၈၅၃၆၃၆၀၇၁ ဖုန်း=၀၈၂၄၄၃၀၁၇၇ အချိန်မရွေးဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ် ကျွန်မအခုဘန်ကောက်မှာနေတာပါလွယ်ပါတယ်လာကြပါဖိတ်ခေါ်ပါတယ်ယောက်ကျားလေးများ ကျွန်မကပအိုဝ်းမပါ လွယ်လင်မြို.နယ်ကပါ ပအိုဝ်းမလေးပါ ငါ.နံမယ်က နာင်းနှင်းဆီပါ ဘန်ကောက်မှာဒီလိုလုပ်စားသိပ်အဆင်မပြေဘူးဒီနှစ် ကျွန်မကိုဆက်သွယ်ချင်တယ်ဆိုရင်ဖုန်းနဲ.ဆက်သွယ်လို.ရတယ် ကျွန်မနေတဲ.နေရာကတော. ရမ်ကမ်ဖဲင်ဆွယ် ၅၂ပါ ကျွန်မဖုန်းနံပါတ်=၀၈၇၆၁၇၄၇၁၄ နောက်တစ်လုံး=၀၈၉၄၈၃၀၆၉၀=၀၈၅၃၅၀၆၄၂၄ နောက်တစ်လုံး=၀၈၅၃၈၀၆၆၈၇စိတ်ဝင်စားမှာပါအောက်မှာကျွန်မဓါတ်ပုံနဲ.
စောက်ပတ်ပုံလေးတင်ပေးပါလိုက်ပါတယ်




No comments:

Post a Comment